Reklama

Gdy temperatura rośnie, a kalendarz wypełniają rodzinne wyprawy, rodzice szukają rozwiązań, które łączą styl, wygodę i funkcjonalność - bo dziecko nie zrezygnuje z drzemki tylko dlatego, że jesteście na plaży.

Reklama

W skład kolekcji wchodzą starannie wyselekcjonowane bestsellery: wózki spacerowe i głębokie, nosidełka oraz rowerki biegowe. To produkty zaprojektowane z myślą o ruchu, mieście, podróży – ale także o estetyce, która harmonijnie współgra z codziennym życiem nowoczesnych rodziców. Wspólnym mianownikiem jest unikalny print stworzony przez BIZUU, który od lat przewijał się w ich kolekcjach — w różnych odsłonach, czasem ledwie zauważalny, czasem grający pierwsze skrzypce. Delikatny, subtelny, z nostalgią retro, ale też z charakterem, który trudno przeoczyć.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Flagowe produkty kolekcji

  • Spacerówka do samolotu PILOT 2 - wyjątkowo funkcjonalna, idealnie sprawdza się w letnich warunkach. Jest ultralekka. Składa się w kilka sekund do kompaktowych rozmiarów.
  • Wózek głęboko-spacerowy NEA 2 - doskonały na pierwsze spacery w promieniach słońca, pierwsze odkrywanie świata razem. Bezpieczny i wygodny, ale i gotowy na zmienne warunki.
  • Terenowa spacerówka MITZY - bo w podróży liczy się każdy detal. Jest lekka, stabilna, z solidnymi kołami, które dadzą sobie radę w miejskim zgiełku, jak i nieco trudniejszym terenie.
  • Nosidełko HUGGY - niezastąpione wsparcie dla rodziców, którzy chcą być mobilni, a jednocześnie blisko swojego dziecka. Idealne na lotnisko do pociągu, na spacer. Wykonane z oddychających materiałów, a jego ergonomiczna konstrukcja spiera prawidłową pozycję malucha.
  • Rowerek biegowy RAPID 2- lato to najlepszy czas na naukę samodzielności, rozwój ruchowy i…mnóstwo dobrej zabawy na świeżym powietrzu. To produkt, ktory uczy równowagi, rozwija koordynacje i zachęca do aktywności.

Aby oddać ducha kolekcji kampania została sfotografowana na tle pejzaży Sardynii. To miejsce, które jest esencją lata. To tam natura spotyka się z wyrafinowanym stylem, a każda podróż opowieścią o wolności, bliskości rodziny i codziennych chwil.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Nowa filozofia marki Kinderkraft: The art of parenthood

Pod hasłem "The art of parenthood" kryje się nie tylko nowa kampania – ale nowa filozofia. Kinderkraft przestaje być jedynie marką, która ułatwia życie rodzicom. Staje się inspirującą, pełną emocji, odważnie komunikującą się marką, która mówi: rodzicielstwo to sztuka. A my jesteśmy tu, by uczynić ją piękniejszą.

Bo w świecie Kinderkraft rodzicielstwo to nie tylko rola. To styl życia. To sztuka
mówi Weronika Pawlińska, Dyrektor Marketingu Kinderkraft - odpowiedzialna za kolaborację oraz zmianę strategii marki.
Reklama

Materiał promocyjny marki Kinderkraft

Reklama
Reklama
Reklama