Reklama

AdvertisementRadosne chwile spędzone z dziećmi nad morzem czy jeziorem, pełne przygód spacery i długie godziny szalonych zabaw na świeżym powietrzu to już tylko piękne wspomnienia.

Reklama

Za oknem deszcz, a ostatnie żółte liście opadają z drzew. Aby umilić ten czas, a co najważniejsze pokazać dzieciom, że przez literaturę można odkrywać swoje pasje i zainteresowania, McDonald’s przygotował wyjątkową promocję dla swoich najmłodszych gości. W ramach inicjatywy, której zadaniem jest promocja czytelnictwa wśród dzieci, najmłodsi otrzymają 140 000 książek.

Jak pokazują wyniki raportu „Czytelnictwo w Polsce”, przygotowanego przez Bibliotekę Narodową, z roku na rok Polacy czytają coraz mniej książek. Kształtowanie nawyku czytania jest szczególnie ważne w wieku dziecięcym. Zadaniem rodziców jest wspieranie dzieci uczących się czytać.

Dziecko, które regularnie czyta odnosi sukcesy, bo jego umysł jest poddawany nieustannemu treningowi. Wspieranie najmłodszych w rozwoju to zadanie każdego z nas. Dlatego zdecydowaliśmy się prowadzić akcje promujące czytelnictwo wśród dzieci. Jest to już trzecia edycja kampanii Czytajmy z McDonald’s. W dwóch poprzednich rozdaliśmy naszym najmłodszym gościom 400 000 książek.

– mówi Krzysztof Kłapa, Dyrektor ds. Korporacyjnych McDonald’s Polska

W ofercie znajdują się zróżnicowane tytuły wydawnictwa Egmont, które zaspokoją różne potrzeby dzieci oraz ich rodziców. W serii „Czytam sobie” dostępne są dwa tytuły: „Historia Pewnego statku” oraz „Człowiek z czerwoną chorągiewką”. Z kolei w serii „Bajkowa Biblioteka” na najmłodszych czekają trzy pozycje: „Pszczółka Maja – Alarm Niedźwiedziowy”, „Bob Budowniczy – Bob i orkiestra, Straszny smok” oraz „Smerfy – Kosmosmerf”.

Reklama

Cały nakład książek został sfinansowany przez McDonald’s Polska.

Reklama
Reklama
Reklama